Nedoverpil ikon knapp

Kjemisk peel – Hud fornyelse

Kjemisk peeling er en metode for effektiv hudfornyelse og reparering av ulike hudskader som rynker, akne, pigmenteringer og solskader.

Sosial nedetid

Ingen

Smerte

Ingen til minimal

Resultat

1-4 uker

Kontraindikasjoner

Gravide/ammende

Personer med allergier/aktiv akne/sår/hudinfeksjon

Reseptbelagte aknemedisiner

Klokkeikon

Tilbake til arbeid

Ingen

Ikon med hender som holder et hjerte

Smerte

Ingen til minimal

Ikon

Resultat

1-4 uker

Varseltrekant ikon

Kontraindikasjoner

Gravide/ammende

Personer med allergier/aktiv akne/sår/hudinfeksjon

Reseptbelagte aknemedisiner

Informasjon

Grunnen til at kjemisk peel er så populært, er effekten. Det er en trygg og virkningsfull behandling som gir en sunnere hud, mer glød, finere porer, glattere og jevnere hudoverflate. Kjemisk peeling en av de mest populære ansiktsbehandlingene. Prosedyren gir som navnet tilsier en overfladisk peel eller eksfoliering av det ytterste hudlaget. Ordet kjemisk peeling strekker seg fra overfladiske fruktsyrepeelinger for å gi huden glød, til dype peelinger mot rynker. Dybden på peelingen avhenger av type virkestoff som brukes og hvor lenge det er i kontakt med huden.

Behandlingen kan kombineres med andre behandlinger som Dermapen og Fotona 4D/5D for å få et bedre resultat.

Utvidet informasjon

Etter behandlingen vil du være litt rød og sirkulert i huden. Dette er normalt og vil gi seg i løpet av et par dager. Avhengig av hvilken peel du har gjort vil huden kunne flasse, i alt i fra én til fjorten dagen. Ny og bedre hud vil vise seg etter at denne reaksjonen er stabilisert, men du vil raskt kjenne allerede etter behandlingen at huden er glattere og jevnere.

Hvor mange behandlinger du vil trenge avhenger av hva du vil jobbe med i huden din, enten det er generell hudforbedring eller om du ønsker å behandle hudskader som aknearr. Kjemisk peeling bør kombineres med gode hjemmeprodukter for optimale resultater. I tillegg må du bruke solkrem hver dag etter behandlingen, som beskytter mot UVA og UVB.

Book time

Book gratis konsultasjon i dag!

Booking

Ikon pil høyre

Spørsmål og svar

Hvor raskt etter en behandling kan jeg trene?

Kan jeg behandles når jeg er gravid eller ammer?

Hva sier kundene?

"Utrolig god service, følger deg direkte opp med en gang fantastiske resultater. Anbefales!"

Karina Flikka

StjerneikonStjerneikonStjerneikonStjerneikonStjerneikon

"Kjempe service og faglig flink, snill hjelpsom, du er i beste hender der!"

Sarita Baldvinsson

StjerneikonStjerneikonStjerneikonStjerneikonStjerneikon